Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Tue, 29 Apr 2014 07:43:23 -0500
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ljncgl$gdn$1@dont-email.me...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ljnbmc$cpk$1@dont-email.me...
Ale powiedział mi, że laptop koleżanki L635 z i5-460M ma przy
odtwarzaniu filmu z internetu temperaturę obu rdzeni 52-58C... :-(

Wygląda na to, że jednak trzeba będzie rozkręcić pudło i odkurzyć
kaloryferki bo się pewnie nazbierało tam sporo kurzu od 2010 roku...

Bez jaj, żeby i5 było takie gorące przy tak małopracowitej czynności??

Ta Toshiba 13-calowa pochodziła ciut dłużej z tym filmem z netu
i max temperatura została zarejestrowana przez HWMonitor 77C
ale przeważnie utrzymuje się ciut poniżej 60C (57-58C). Niedobrze.

Laptop zostawiony na noc włączony z zasilaczem ładującym baterię
wyłożył się i rano zastałem go zresetowanego w połowie pracy CHKDSK
które zleciłem wczoraj do wykonania przy następnym restarcie...
CHKDSK zawisł na 79% i siedzi tak teraz, rano, i nie idzie dalej.
Jednak trzeba go rozebrać :-(