Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Uzywa ktos ultra wide'a?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Uzywa ktos ultra wide'a?
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sat, 26 Apr 2014 12:29:14 +0200
Uzywa ktoś z Was monitora ultra-wide do pracy i zabawy?

Bo tak mi po glowie chodzi, jakis jak ten
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/lg-29ea73-test.html

IMHO dobry stosunek parametrow do ceny.
Ale ten blyszczacy czarny kolor obudowy jakos tak mi nie lezy.

No i nie wiem, czy nie lepiej bez szału po prostu 16:9. Bo jest w czym wybierac jak sobie patrze
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/monitory-polecane.html

Dziwnie podejrzanie tani Dell. A moze NEC? A moze EIZO?
Tylko przy zadnym nie ma recenzji...
Wiem, moge zaczac szukac po necie ;)

Obecnie jako glownego monitora uzywam wiekowego juz EIZO 1600x1200. Ale te kilka lat temu to jak ogladalem, to NEC-a najbardziej wypasnego powalal na lopatki.

Tak czy siak, wracam do glownego pytania - uzywa ktos i ma wrazenia z ultraWidem?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg