Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki auto switch USB dla klawiatury i myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki auto switch USB dla klawiatury i myszy
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Sat, 26 Apr 2014 10:47:39 +0200
Dzień dobry,

Niedługo postawię obok biurka komputer stacjonarny. Oprócz tego na biurku pozostanie aktualnie używana stacja dokująca. Czy macie doświadczenia ze switchami USB które umożliwiłyby korzystanie z jednego zestawu klawiatura mysz przez dwie maszyny? Oczywiście nie jednocześnie.

Priorytety:
stabilność
mała ilość kabli (np. brak konieczności dodatkowego zasilania)
cisza (mam nadzieję że nie mają wentylatorów)
mały rozmiar

Nie potrzebuję wejść grafiki (mam monitory z wieloma wejściami, stacjonarny podłączę po 2xDVI, stację dokującą po 1xD-SUB)

--
pozdrawiam
Piotr