Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Którą płytę z chipsetem Z81 lub Z87 polecili byście?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Którą płytę z chipsetem Z81 lub Z87 polecili byście?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Fri, 25 Apr 2014 13:37:58 -0500
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:535a9c97$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...
Ten opis nie do końca jest prawdą, drugie ograniczenie o którym nie piszą, to HDD o pojemności maksymalnie 2TB - ja mam 3TB i dopiero po kupieniu SSD 64 GB okazało się, że nie działa. Napisałem do supportu (mam płytę gigabyte) poprosili o szczegóły, sprawdzili i okazało się, że ta technologia obsługuje dyski do pojemności 2TB.

Dzięki za informację, akurat miałem kupić 2TB :-)

Teraz mam SSD 64 GB mSATA którego wcale nie używam :/

To sprzedaj go! :-)