Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Którą płytę z chipsetem Z81 lub Z8 7 polecilibyście?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Którą płytę z chipsetem Z81 lub Z8 7 polecilibyście?
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Fri, 25 Apr 2014 12:28:04 +0000 (UTC)
Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl> wrote:

> Z tego co widziałem na YT boxowe wentylatory np. od core i7 głośno,
> bardzo głośno woła o pomostę do nieba. W sumie nie wiadomo po co Intel
> sprzedaje CPU razem z coolerem skoro nadaje się on do śmietnika.

A możesz rozwinąć nieco temat i napisać czemu uważasz, że nadają się na
śmietnik?

Bo ja rozumiem, że komuś, kto podkręca CPU, standardowe chłodzenie nie
wystarcza, ale podkręcacze to zupełnie osobna grupa konsumentów i nie ma
sensu ujednolicać ich potrzeb z potrzebami normalnego śmiertelnika.
Ja wiele komputerów z CPU Intela zbudowałem i na wiatrakach Intela z
pudelka z CPU nigdy się jeszcze nie zawiodłem.
Są ciche, wydajne i trwałe.

> Kiedyś Asrock to była najniższa półka (jakość i cena). Do dziś zachowali
> znakomite ceny a jakość poszła bardzo do góry i prześcignęła inne marki (np.
> Asusa).

I piszesz o tym prześcignięciu Asusa pod względem jakości na jakiej
podstawie?