Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Cichy zestaw zamkniętego chłodzenia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Cichy zestaw zamkniętego chłodzenia
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Wed, 23 Apr 2014 23:42:47 +0200
Postanowiłem trochę poczytać opinii użytkowników nt. gotowych zestawów chłodzących do CPU. Byłem prawie zdecydowany za zakup Corsair H60 lub podobnego z tej serii. Wszedłem jednak na forum producenta i znalazłem mnóstwo narzekań na głośną pracę pompy. Wielokrotne wymiany zestawów w ramach RMA nie pomagały (posty z lat 2011-2012). Porady typu popukać w blok, zmniejszyć napięcie nie pomagają na zbyt długo. Może do dziś producent uporał się z problemem (przynajmniej u 2late nic nie słychać - wątek "cichy i wydajny komputer"). Podobnie jest z produktem Anteca H20. Tam z kolei zaleca się dać pełne napięcie na pompę, wtedy pracuje cicho.

Czy są na rynku naprawdę ciche zestawy wodne? Mam na myśli proste konstrukcje, bez szufladki na płyn. Nie chcę pod biurkiem pralki :)

--
pozdrawiam
Piotr