Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co zamiast P5K/E8400

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co zamiast P5K/E8400
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Wed, 16 Apr 2014 09:40:01 +0200
Dnia 2014-04-15, o godz. 16:22:01
Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl> napisał(a):

> Nie obawiasz się że powoli zmienisz stację roboczą w serwer? Coś
> czuję, że taka płyta główna +CPU+RAM będzie trochę szumieć a to
> strasznie drażni podczas pracy.

Nie zamieniam w serwer - tych mam szafę półtorej szafy 42U ;-)
Do szumienia wentylatorów w stacji roboczej idzie przywyknąć -
totalna cisza nie jest tu najważniejsza. Ciszę to ja potrzebuję w domu
i dlatego tam jest całkowicie pasywny sprzęt. Pomijając już to że
zasadniczo jeśli chodzi o chłodzenie to zmieni się wiatrak na
zasilaczu. OEM-owy na E8400 jakoś specjalnie nie drażni moich uszu. ;-)

Zdrówko