Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ciągłe usypianie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ciągłe usypianie dysku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 5 Apr 2014 04:27:05 +0200
Dnia Fri, 4 Apr 2014 23:26:47 +0200, maX napisał(a):

> To nie chodzi tylko o prąd. Spedstepy, C&Q teoretycznie w razie
> zapotrzebowania podciągają procesor do pełnej wydajności,

Nie teoretycznie, ale praktycznie.

> ale praktyka mówi że nie działa to do końca skutecznie i po wyłączeniu w/w
> mechanizmów oszczędzania energii komputer działa szybciej (widać to
> szczególnie w grach, gdzie obciążenie CPU zmienia się z dużą
> częstotliwością).

O'rly? A coś na potwierdzenie tej tezy masz?

[ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to            ]
[ niewykluczone, że to prokurator.                                         ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]