Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ciągłe usypianie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ciągłe usypianie dysku
From: vissim <vissim@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 2 Apr 2014 22:56:06 +0200
Dnia Wed, 02 Apr 2014 18:36:57 +0200, Borneq napisał(a):

> Dysk się ciągle włącza i wyłącza. Jak można ustawić, aby tego nie robił?
> Mam Windows 8.1 i w Panelu Sterowania mam tylko wybór:
> wyłącz ekran - 30 minut
> przełącz komputer w stan uśpienia - nigdy

Ustawiasz to w zaawansowanych ustawieniach systemu. Na polski będzie to
mniej więcej tak...

Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Opcje
zasilania\Edytowanie ustawień planu
Potem "zmien zaawansowane ustawienia zasilania"

Pierwsze co robie po postawieniu systemu.
Meczą mnie rzeczy typu speedstep, wylaczanie urzadzen (usb?), bo na prad
mnie jeszcze stac ;)

-v