Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
From: TOMASZEK <tomaszek1983@fuck.onet.pl>
Date: Wed, 02 Apr 2014 09:39:52 +0200
W dniu 2014-04-01 23:43, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Tue, 01 Apr 2014 21:09:01 +0200, TOMASZEK napisał(a):

(ciach…)
Moje wymagania:
- co najmniej 2 sloty SATA
- co najmniej 1 IDE

Auć. Nie lepiej się tej prehistorii pozbyć? :)

Nie ma takiej potrzeby. Ja nie gram w nowe gry;)

- zintegrowana grafika VGA lub DVI ( HDMI wykluczone )

A to wykluczenie HDMI wynika z? Skoro sygnałowo i elektrycznie zgodne z DVI
jest.

Monitor ma D-SUB i DVI-D, a ja nie lubię przejściówek.

- stabilna i bezproblemowa praca
- dobrze byłoby, gdyby kondensatory na płycie przy układzie zasilania
procesora były polimerowe, ale jak nie będzie to się trudno mówi ;)

Producent płyty dowolny. Płyta nie będzie kręcona, mam złożyć kompa i
zapomnieć. Wydajność też nie ma większego znaczenia( nie podniecają mnie
wykresy i benchmarki ), ważniejsza jest stabilna praca.

Na razie nie podaję kryterium ceny, ale najlepiej jak będzie jak
najniższa. Zakładam, że będzie to używka bo nowych pewnie już nie robią.

Czym się zainteresować?

Coś takiego na ten przykład by nie pasowało?
http://www.asrock.com/mb/AMD/A780FullDisplayPort/

A pasowałoby;) Dołączone do listy kandydatów ;)

--
__Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp