Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
From: TOMASZEK <tomaszek1983@fuck.onet.pl>
Date: Tue, 01 Apr 2014 21:09:01 +0200
Przejąłem sobie w spadku płytę Gigabyte GA-M55S-S3 z procesorem Athlon X2 i 4 GB pamięci RAM DDR2 Kingston (2x KVR 667 D2N5K2/2G ). Po testach szybko wyszło, że gniazdo PCI-E jest uwalone, ale cała reszta jest sprawna. Więc płyta do śmieci, ale potestowałem wszystko pozostałe i wyszło, że pamięci i procesor sprawne. I teraz chciałbym dobrać do procesora i pamięci RAM jakąś płytę główną. Zatrzęsienie tego jak się okazało, więc nie wiem co wybrać:-( Nie chcę wziąć jakiegoś bubla.
Nie jestem za bardzo na czasie co wtedy się psuło, a co warto było kupić.
Co polecacie, co obsłuży tego Athlona X2?
http://tinyurl.com/phtrnjg
( seria: ADH2400IAA5DO )

Co omijać szerokim łukiem?

Moje wymagania:
- co najmniej 2 sloty SATA
- co najmniej 1 IDE
- zintegrowana grafika VGA lub DVI ( HDMI wykluczone )
- stabilna i bezproblemowa praca
- dobrze byłoby, gdyby kondensatory na płycie przy układzie zasilania procesora były polimerowe, ale jak nie będzie to się trudno mówi ;)

Producent płyty dowolny. Płyta nie będzie kręcona, mam złożyć kompa i zapomnieć. Wydajność też nie ma większego znaczenia( nie podniecają mnie wykresy i benchmarki ), ważniejsza jest stabilna praca.

Na razie nie podaję kryterium ceny, ale najlepiej jak będzie jak najniższa. Zakładam, że będzie to używka bo nowych pewnie już nie robią.

Czym się zainteresować?

--
__Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp