Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 1 Apr 2014 23:43:01 +0200
Dnia Tue, 01 Apr 2014 21:09:01 +0200, TOMASZEK napisał(a):

(ciach…)
> Moje wymagania:
> - co najmniej 2 sloty SATA
> - co najmniej 1 IDE

Auć. Nie lepiej się tej prehistorii pozbyć? :)

> - zintegrowana grafika VGA lub DVI ( HDMI wykluczone )

A to wykluczenie HDMI wynika z? Skoro sygnałowo i elektrycznie zgodne z DVI
jest.

> - stabilna i bezproblemowa praca
> - dobrze byłoby, gdyby kondensatory na płycie przy układzie zasilania
> procesora były polimerowe, ale jak nie będzie to się trudno mówi ;)
>
> Producent płyty dowolny. Płyta nie będzie kręcona, mam złożyć kompa i
> zapomnieć. Wydajność też nie ma większego znaczenia( nie podniecają mnie
> wykresy i benchmarki ), ważniejsza jest stabilna praca.
>
> Na razie nie podaję kryterium ceny, ale najlepiej jak będzie jak
> najniższa. Zakładam, że będzie to używka bo nowych pewnie już nie robią.
>
> Czym się zainteresować?

Coś takiego na ten przykład by nie pasowało?
http://www.asrock.com/mb/AMD/A780FullDisplayPort/

[ Tylko głupcy się nie zmieniają.                            (G. Zapolska) ]