Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Dell P2214 dziwne kolory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Dell P2214 dziwne kolory
From: "LPPL" <ummagumma@gazeta.pl>
Date: Fri, 28 Mar 2014 21:27:44 +0100

Użytkownik "Irokez"

Mam w robocie Della 22 cale ale symbolu nie pomnę.
Produkuje to obraz nędzy i rozpaczy, niektórych odcieni w ogóle nie produkuje na ekranie i wracając do domu nagle widzę że ta strona/obrazek ma coś w taki fajny odcień delikatny.

Jeżdziłem służbowym renault i fiatem (nie mam pamięci do cyferek) i były to toczydełka. Odpalały bo musiały i jeżdziły bo jeździły - ot takie połączenie cuda techniki z motopapą strażacką. Ale kiedy wracam do domu, nagle dostrzegałem, że jazda potrafi dostarczać przyjemności (mimo, a może przede wszystkim z powodu napędu nieprzednoosiowego i trochę innej tzw. kultury pracy silnika)

No cóż, coś koło 5-6 stów kosztuje i tak wygląda.

Brawo, doszliśmy (prawie) jednocześnie do wniosku, że cena ma zwykle związek z jakością, a co za tym idzie - funkcjonalnością i komfortem, heh.

> Ale nie wszystkim to przeszkadza więc nie ma problemu

LPPL
Obiema recyma

Pozdrawiam

PS. w domu mam Eizo S2231W.

PS
Taaa, normalnie głupio byłoby się chwalić, ale sam zacząłeś...
Więc patrzę tak sobie przez okno a tam stoi leciwe, ale jednak BMW 316.

Pozdrawiam;)))

--
LPPL