Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] modernizacja peceta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] modernizacja peceta
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 28 Mar 2014 19:28:03 +0100
Użytkownik "Santana" napisał w
news:lh1n1v$jg9$1@usenet.news.interia.pl ...
:
: Użytkownik "AK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
:  lh1mbp$nus$1@polsl.pl ...
: >Win XP na starym sprzęcie chodził znośnie ale zapuszczenie win7 to była
: >masakra.
:
: Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś
: ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

Jeden z moich domowych PC-tów ma P4 2.8 GHz, i płytę gł. obsługującą max 2
GB RAMu, i zastanawiam się, czy po 8 kwietnia nie będę musiał pożegnać się z
Win. XP, i zrobić przesiadki na Windę nowszą? Czy na 7-kę, 8, czy też ową
nieudaną (jak słyszałem) Vistę?

Nie bardzo mi się widzi wymiana płyty gł. - bo to i koszty dla mnie deczko
zbyt duże, no i roboty trochę. Co doradzacie, pozostać przy XP (pozbawionym
uaktualnień), czy przeskoczyć na któryś z wyż. wym. odmian "wiodącego OS"?

Na ile bezbolesna jest jakaś "migracja", na ile zachowuje różne ustawienia,
tudzież programy-składniki OS dotychczasowego? W szczególności chodzi mi o
Outlook Expres, bo używam go do Grup, a słyszałem, że w "wyższych Win-dach"
już go nie ma?