Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] modernizacja peceta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] modernizacja peceta
From: "zhbick" <kein@spam.de>
Date: Sun, 16 Mar 2014 12:51:38 +0100
A może mi ten nowy procesor niepotrzebny, tylko pamięci więcej? Nie bardzo wiem jak sprawdzić co jest słabym ogniwem.

Task Manager włącz (Ctrl+Alt+Del) podczas odtwarzania filmów / korzystania z www i zobacz jakie jest obciążenie procesora. Ten AMD to dziś już jest bardzo słaby CPU.

I jeszcze odnośnie pamięci. Pojemność to wiadomo. A jak jest z taktowaniem? Odczuję różnicę między 333 a 400 Mhz?
I czy Dual Channel to jest coś o co warto walczyć?

Różnica znikoma. Jeśli masz 1,5 GB RAM to w Win XP jest to ilość wystarczająca do ww zastosowań. Szkoda zachodu z kupowaniem 2x1 GB. W konfiguracji z dość mocnym procesorem 1 GB RAM nawet na Win 7 nie spowoduje zacięć streamowanego video (jeśli nie masz w tle jakichś pamięciożernych procesów - tzn włączasz przeglądarkę www z jedną kartą) Proponuję zmienić sam procesor na mocniejszy a pieniądze zostawić na przyszłą modernizację CPU+płyta+RAM