Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] modernizacja peceta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] modernizacja peceta
From: Jacek <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 15 Mar 2014 22:25:37 +0100
Dnia Sat, 15 Mar 2014 20:34:21 +0100, Zyga napisał(a):

> Czy mi się wydaje czy drzecie ze mnie łacha? :)
Spoko :)
> Czego nie wspomaga moja karta graficzna?
Ja tam twierdzę że jest kilkukrotnie za dobra :)
> Mam na myśli filmy i seriale z np: http://filmyiseriale.biz/
A cholera wie co oni tam serwują bo bez rejestracji niczego nie zassiesz.
Więc nie wiem czy chodzi o streaming czy o ściąganie plików avi na komp i
odtwarzanie po ściągnięciu. Zakładam że to drugie, więc jak ci się coś tnie
to masz kłopot z systemem a nie hardwerem. Bo jak pierwsze, to mógłbyś mieć
jeszcze kłopoty z prędkością ściągania.

--
Jacek