Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 20:56:17 +0100
Po głębokim namyśle Tomasz Holdowanski napisał w poniedziałek, 17
lutego 2014 10:55:

> A jak już jesteśmy w temacie muzealnym, zróbmy z tego wątek
> nostalgiczny: pierwszy komp (niekoniecznie PC), wymarzone
> konfiguracje retro, stary sprzęt lub soft zalegający po szufladach,
> mile wspominany albo wyszarpany ze śmietnika w celu ocalenia od
> zapomnienia, historie z nim związane, gry, w które się grało... co
> komu przyjdzie do głowy.
>
> Start :)

        ZX Spectrum. Zilog Z80, 48 kB RAM, 16 kB ROM... dorobiłem wtedy
do niego samodzielnie zrobiony monitor z podzespołów od telewizora
"Vela" i obudowę z porządną klawiaturą mechaniczną, jak mi gumki
padły. A z kserokopii "ZX Spectrum ROM Dissassembly" (kompletne,
opisane komentarzem źródła ROM-u) uczyłem się asemblera.

        Piękne czasy.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.