Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Sun, 23 Feb 2014 11:28:27 +0000
On 23/02/2014 01:46, Santana wrote:

Stuknij sobie w Battlefielda 4 na tym kompie za 220 dolarów :) A jak
zrozumiesz o co chodzi to stuknij powtórnie. Siebie w czoło :P

Do Battlefielda to mam PSa w salonie a komputer służy mi do pracy. Jak będziesz miał swój salon a nie pokój u rodziców w domu to zrozumiesz o co chodzi. ;D

I żeby było w temacie to IMO dobra obudowa to podstawa tym bardziej, że raz kupiona służy przeważnie przez naście lat. W dobraj budzie ważne jest rozmieszczenie podzespołów, jej solidność (materiał) i chłodzenie. Sam mam CoolerMaster Gladiator 600, którą w momencie zakupu (~6 lat temu) uważałem za absolutne minimum komfortu i cena była całkiem niezła ~250zł. Wcześniej przez wiele lat miałem Chiftec Dragon (IMO klasyk), ale był za duży i musiałem zmienić.
--