Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka obudowa z usb 3.0 ?
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Sun, 23 Feb 2014 00:53:54 +0100

Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:leb618$irg$1@dont-email.me...

"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message
news:5309097e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl...
1. Co do grubości blach nie będę się wypowiadał bo nie mierzyłem :)
Ja swoją obudowę kupiłem na Allegro za 30 zł, podoba mi się (choć jest
zwyczajnie czarna a nie "tytanowa" :)) i zapewniam że nic mi nie wibruje,
zwłaszcza że jedynym wiatrakiem jest ten w zasilaczu. A dysk jest na
amortyzatorze.
2. Prosta obserwacja wskazuje że najmniej awaryjnym elementem desktopa jest
obudowa. Zatem na wtórnym rynku jest cała masa świetnych obudów w cenie
kilkudziesięciu zł.

A jak w wyniku wygięcia się obudowy, uszkodzi się wewnętrzna ścieżka w płycie głównej, to będziesz psioczył na producenta płyty, że takie kiepskie płyty robi, że się zaczęła wieszać.

Chyba Cię jakiś nieuczciwy sprzedawca drogich obudów do peceta nastraszył :-)

Swoją drogą to ile wydajecie na wasze zestawy komputerowe skoro
sama obudowa nawet bez porządnego zasilacza to ponad 500zł??
Trochę crazy... za kilka stówek więcej można porządny cały komputer kupić.

Za kilka stówek więcej to można kupić w miarę przyzwoitą kartę graficzną :) Czyli jakby nie patrzeć do porządnego całego kompa kilku elementów brakuje :P