Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 18 Feb 2014 13:52:31 +0100
Dnia Tue, 18 Feb 2014 09:16:02 +0100, Tomasz Holdowanski napisał(a):

> ECS!
> Zupełnie zapomniałem, że kiedyś były takie płyty. Następny producent
> który zniknął w mrokach historii; akurat za tym nikt specjalnie nie
> tęskni, ale za wieloma innymi i owszem: nieodżałowany Abit, wciąż mam
> jego dwuprocesorówkę VP6 pod p3 ze zmodyfikowanym biosem... Super
> sprzęt kiedyś był.

Abit? Jakoś co egzemplarz, to z nim inne cyrki miałem. Za to przyjemnie
sprawowały się różne Solteki. No a legendą dla mnie były Asusy A7V133 i
A7N8X. Bo w czasach Athlonów na Socket 939 się przesiadłem na DFI i do
dzisiaj odżałować nie mogę, że przestali robić płyty dla ludu. :(

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]