Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 386DX-40 plus nostalgia...
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 18 Feb 2014 10:36:08 +0100
W dniu 2014-02-18 09:26, Tomasz Holdowanski pisze:
No, ale widzę, że nietrudno w sieci coś o tym jeszcze znaleźć :)
http://stare.e-gry.net/czasopisma/iks-informatyka-komputery-systemy

Ha! Ale znalezisko :)

Sam się zdziwiłem :)

Ciekawe, czy Bajtka też ktoś tak zarchiwizował...

Myślę, że tak. Była jakaś taka strona kiedyś z archiwami czasopism, ale nie pamiętam jaka. Nie bardzo mi się teraz chce szukać. Ale na pewno była, bo widziałem.

A tu okładka i wiele mówiący dopisek 'dodatek "żołnierza wolności"'.
http://3.bp.blogspot.com/-MTdby10RwJc/Ul5yeeR6AfI/AAAAAAAAOZU/k-ssBUZW74g/s1600/strona.jpg
"Uwaga konkurs! Atari dla zwycięzcy!" :D

...a na zdjęciu Amstrad/Schneider CPC6128

No a jak. Mniej więcej taki, jakiego uwieczniłem niedawno na tym zdjęciu:
http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/dawne-komputery-i-gry-krakow-2013-11-16-moje-wrazenia/13-11-16-015/

Piękne czasy: "128 kilo pamięci? Na co komu więcej niż 64?" :D

E tam. Niespełnione marzenie. Miałem Atari 800XL i zawsze chciałem mieć 130XE, żeby mieć 128KB RAMu :)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/