Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Migotanie ekranu w laptopie Sony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Migotanie ekranu w laptopie Sony
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 13 Feb 2014 02:14:32 +0100
Dnia Wed, 12 Feb 2014 18:57:02 -0600, Pszemol napisał(a):

> "Marek" <trele@fele.kuku.pl> wrote in message
>
> Nie przekładaj doświadczeń z monitorów kineskopowych na te LCD.
> Zwłaszcza te z podświetlaniem LEDowym (jak w Twoim laptopie) a nie
> świetlówkowym.... Odświeżanie ustawione na 60Hz jest typowe i takie
> jest we wszystkich wyświetlaczach LCD jakie znam. Tym bym się nie
> martwił. Sprawdź raczej czy masz ustawioną "sprzętową" rozdzielczość
> ekranu w systemie, znaczy się czy masz tam 1920x1080 pikseli.
> Każda odchyłka od tej sprzetowej rozdzielczości skutkować będzie
> znacznym pogorszeniem jakości obrazu (znowu inaczej niż w CRT).

Tylko pogorszenie jakości obrazu przy wyświetlaniu obrazu w niższej niż
naturalna rozdzielczości jakoś nie idzie w parze z migotaniem ekranu w
specyficznych warunkach. A specyficznym warunkiem najczęściej jest
wyświetlanie określonych odcieni.

[ Męskie: „I dlaczego ona się obraziła? Przecież nic takiego nie           ]
[ powiedziałem!” przypomina bardzo kobiece: „Nie wiem dlaczego się zepsuło?]
[ Ja tego nie ruszałam, samo się zrobiło!”.               (JoeMonster.org) ]