Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 12 Feb 2014 21:45:17 +0100
Dnia Sat, 08 Feb 2014 00:11:16 +0100, Marek napisał(a):

> No i pochwalam takie zainteresowania, szczególnie w epoce kiedy
> posiadanie takowych jest uznawane za dziwactwo :-)

Czy ja wiem, czy od razu za dziwactwo? Spore grono znajomych wręcz
niejednokrotnie oddycha z ulgą. ;D

> A ja preferuję brak wentylatora. Niby tam jest ale sporadycznie się
> uruchamia. Wolę chłodzenie pasywne, szybki, nie podkręcany procek
> (4.01GHz). Jedynie gdy jakieś długotrwałe obliczenia zapuszczam, to
> słychać szum powietrza i po chwili znów błoga cisza.

Szybki podkręcony to już nie może być? ;DD No nic - zobaczymy, jak się
całość będzie zachowywać po przesiadce na nowy znacznie środek. :)

[ Cynizm - sposób przyjmowania życia takim, jakie ono jest.                ]
[                            (JoeMonster.org - Demotywatory rosyjskie XIX) ]