Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 7 Feb 2014 16:15:10 +0100
Dnia Fri, 7 Feb 2014 14:56:15 +0100, Chris napisał(a):

> Znajomemu brałem takie coś i wyrabia:
>
> AMD Phenom II X4 955 Black Edition, jak mi pisze znajomy to ciągnie 140W
> http://www.zalman.co.kr/global/product/Product_Read.php?Idx=782&categoryname=Cooling

Mugen 2 możliwe, że też by dał radę. Choć w tej chwili i przy pracującym
wiatraku CoreTemp pokazuje 55° (taktowanie 2,8 GHz - bez obciążenia).

> W razie czego można w środek zestawu dołożyć wolnopobrotowy wentyl.
>
> A jeśli ci się nudzi i masz sporo wolnego czasu to może tak :)
>
> http://cdn.overclock.net/3/32/900x900px-LL-32f1c353_02-DSC_4103.jpeg
> tutaj więcej: http://www.overclock.net/t/1424387/lightbox/position/1

Czas bym znalazł, chęci też nie brakuje, z zasobnością portfela gorzej. ;D

[ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
[ sprzykrzy...                                               (Oscar Wilde) ]