Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 06 Feb 2014 22:21:50 +0100
W dniu 2014-02-06 20:55, Krystek pisze:

Ja się w spadku po starych komputerach dorobiłem kilku dysków (P)ATA
100/133 o różnej pojemności (80GB, 160GB), z którymi teraz nie wiem co
mam począć. Tzn. używam ich od czasu do czasu kopiując nań mniej ważne
dane, ale korzystanie z nich przez adapter (S)ATA-USB i przepinanie
dysków jest dość uciążliwe...

Dam Ci numer do wspomnianego kumpla. Dokładnie tak samo narzeka, będzie miał kompana :-D

A tak na serio, to zawsze kupuj dysk dużo za duży :-D Wtedy zawsze przyda się na archiwum w przyszłości.

--
Pozdrawiam
Marek