Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 09 Feb 2014 18:32:08 +0100
W dniu 2014-02-09 17:53, JDX pisze:
On 2014-02-09 16:42, Pszemol wrote:
"JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message
news:52f74ce9$0$2361$65785112@news.neostrada.pl...
On 2014-02-09 01:24, Pszemol wrote:
[...]
Wciąż pudło. Netflix nie jest Twoim providerem IPTV.
Na Wiki napisano jednak, że jest providerem. Hint: pod pojęciem IPTV
ukrywa się też usługa VOD a nie tylko live TV.

Hint - Netflix nie będzie działać jak nie masz internetu od jakiegoś
dostawcy jak AT&T, CableTV czy komórkowego...
Dają Ci tylko treść, a medium po którym ta treść dotrze do twojego
urządzenia to już Twoja sprawa aby mieć połączenie z netflix.com
To nie jest żadna innowacja. Przecież kupując jakiś pakiet Ipli nie
musisz brać dostępu do Sieci od Cyfrowego Polsatu. Jestem prawie pewien,
że nawet w Orange możesz wykupić sobie tylko dostęp do IPTV bez
kupowania łącza. U innych dostawców pewnie jest podobnie.

Np. wspomniana Ipla również ma te cechy. No i nie wiem jak tam Netflix,
ale niektóre telewizory dostępne na polskim rynku mają wbudowaną obsługę
Ipla, więc w domu nie ma potrzeby zabawy w partyzantkę z klasycznym
komputerem (czy też tabletem lub smartfonem).

No nie wiem co za chory chciałby płacić tej g*wnianej Ipli.
Jak się chce oglądać te wszystkie stare, oklepane filmy to można też sobie "wziąć" od któregoś dostawcy jakiś pakiet programów i na to wywalać pieniądze. To jest może dobre dla jakiegoś inwalidy, który cały czas leży w łóżku i dla niego nieistotne jaki film w telewizorze "leci".

--
animka