Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Sun, 09 Feb 2014 10:39:52 +0100
On 2014-02-09 01:24, Pszemol wrote:
[...]
> Wciąż pudło. Netflix nie jest Twoim providerem IPTV.
Na Wiki napisano jednak, że jest providerem. Hint: pod pojęciem IPTV
ukrywa się też usługa VOD a nie tylko live TV.

> Netflix nie wchodzi Ci do domu z kablem Ethernet... Netflix oferuje
> media a jak sobie je ściągniesz z internetu to Twoja sprawa. Możesz
> oglądać to co Netflix oferuje w domu, na tablecie czy smartfonie.
Np. wspomniana Ipla również ma te cechy. No i nie wiem jak tam Netflix,
ale niektóre telewizory dostępne na polskim rynku mają wbudowaną obsługę
Ipla, więc w domu nie ma potrzeby zabawy w partyzantkę z klasycznym
komputerem (czy też tabletem lub smartfonem).

> Zawsze odkąd tu mieszkam takie przelewy były dostępne... Pytanie
> tylko czy firma wywozowa śmieci chciała w taki sposób przyjmować
> zapłatę czy preferowali np. papierowe czeki w kopercie.
Sądzisz, że w USA istnieje gdzieś firma która preferuje przyjmowanie
płatności czekami zamiast przelewów? :-D Chociaż z drugiej strony,
znając amerykańskie absurdy, to być może istnieje. :-D