Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sony VAIO za chwilę to przeszłość.
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Sat, 08 Feb 2014 23:44:55 +0100
On 2014-02-08 22:33, Pszemol wrote:
> "JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message
>
> No to nie rozumiesz na czym polega Netflix.
Za Wikipedią: "Netflix, Inc. is an American provider of on-demand
Internet streaming media...". Czego mogłem tu nie zrozumieć? Czy może
masz na myśli tą ich "innowacyjną" technologię polegającą na
wypożyczaniu płyt DVD/BR za pomocą poczty? :-D ATSD to w jaki sposób
odtwarzasz taką płytę za pomocą smartfona czy też tabletu? :-D

> A że papierowe czeki wciąż jeszcze na rynku cyrkulują to fakt i jest
> to czasem całkiem wygodne gdyż nie musisz znać czyjegoś numeru konta
> ani uważać żeby się z jedną cyferką nie pomylić przy przelewie...
W obecnych czasach to nigdy nie jest ani wygodne, ani szybkie, ani
bezpieczne ani tanie. A od pamiętania numerów rachunków i sprawdzania
ich poprawności to są komputery - zarówno te w bankach jak i smartfony
noszone w kieszeniach.