Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 7 Feb 2014 12:45:09 +0100
Dnia Thu, 06 Feb 2014 22:25:57 +0100, Marek napisał(a):

> Ależ ja wiem, że tak jest. Zależy kto myszkę głaskał podczas instalacji
> zapewne :-D

Nie no - albo głaskanie myszki, albo instalacja systemu i softu… ;)

> Jeszce jakiś czas temu zapytałbym co takiego robiłeś nietypowego bo być
> może ten jeden wpis do rejestru jaki zmodyfikowałeś dał receptę na
> sukces :-)

Akurat po rejestrze to grzebię stosunkowo rzadko.

> Obecnie pod W8 - jak pisałem - zero kłopotów. Ostatni komputer z XP
> (Pro) skona niebawem więc problem sam się rozwiąże.

Z XP to się już lata temu przesiadłem. Co jak co, przy moich zastosowaniach
ramu potrzeba sporo, a ograniczenie do w sumie 3-3,5GB booooli. :)

[ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards   ]
[ that no human could meet, with your careers, with your kids. You got to  ]
[ be more like us men.                        ("House M.D. 5e13 Painless") ]