Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 05 Feb 2014 22:05:06 +0100
W dniu 2014-02-05 16:44, z pisze:

O jej :-) No to można zrobić drugą kopię z aplikacjami. Może się przyda.
:-)

Można też zaczekać aż się zaktualizują. I tak oto zmierzamy ku bliżej nieokreślonemu momentowi kiedy tą kopię należy wykonać. :-D Szkoda na to czasu. Jak coś się rozleci raz na dwa lata, to najwyżej reinstalka i przy okazji ponaprawiamy ewentualne zarchiwizowane błędy. Te parę godzin na tak długi okres pracy to nie problem. Byle żeby dane archiwizować ma bieżąco. Ja mam zawsze dane na D a system z aplikacjami na C. Rozleci się coś - nie myślę tylko format C i reinstaluję.

--
Pozdrawiam
Marek