Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] notebook

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] notebook
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 11 Jan 2014 13:10:08 +0100
Po głębokim namyśle  666 napisał w wtorek, 7 stycznia 2014 16:16:

> Jak i mój.
> Za to Panasoniki mi lubią padać, teoretycznie 2-3x droższe.

        Może to problem upowszechnienia lapków? W czasie, kiedy
kupowałem sprzęt, to był mainstream dla firm w średniej klasie
cenowej. Teraz ceny lapków spadły do takiego poziomu, że chyba je
lepią z gumy do żucia - a to nie może się nie odbić na jakości. Laptop
jako taki też przestał być jakimś strasznym exclusive'em, a stał się
po prostu narzędziem do czegoś tam.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.