Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] notebook

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] notebook
From: tadeklodz@poczta.onet.pl
Date: Thu, 26 Dec 2013 10:52:08 -0800 (PST)
W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 19:39:09 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany
napisał:

> To ile w końcu? Ona płaci całość, a Ty nie chcesz dokładać, czy jak?
>
> Bo za 1500 zł kupisz de facto "muzeum", jak to określiłeś.
>
> Tak pomiędzy: www.redcoon.pl/search/?searchVar=Samsung+NP310E5C-A01PL
>
> Dziewczynie do typowych zastosowań powinien w zupełności wystarczyć.
>

> --

Po studiach poszła właśnie do pracy i komputer kupuje za własną kasę. Gdybym ja
w tym się udzielał to byłby limit 2 tys ale córeczka nie chce takiej pomocy
/ambitna ha ha/ Boję się żeby nie kupiła jakiegoś g...a za 1 tys i dlatego moje
medzenie na forum