Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Tani mały bluetooth na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Tani mały bluetooth na USB
From: quasi <spam@spama.spamem.pogania>
Date: Sat, 28 Dec 2013 17:38:37 +0000 (UTC)
Witam,
Potrzebuję kupić mały adapter bluetooth na USB. Pełno jest tego na
allegro i nawet tanio. Wiem, że kilka lat temu (2007-8) te tanie
bluetoothy nie miały jakiejś licencji na oprogramowanie i po przesłaniu
przez nie kilku MB danych blokowały się. Jak to wygląda teraz?

Kupiłem laptopa w którym bt nie działa pod linuksem, a mam myszę na bt -
jest to dość dobry model logitecha więc nie chciałbym z niej rezygnować.

Zatem potrzebuję małego bluetootha na usb (chciałbym żeby był tam
wetknięty na stałę), który się nie zablokuje i napewno będzie działał pod
linuksem.

Z racji, że ma to być prowizorka na jakiś czas nie chciałbym wydać zbyt
dużo kasy - jakby się okazało, że te najtańsze bluetoothy po pare złotych
się nadają to byłoby świetnie.

Pozdrawiam,