Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] notebook

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] notebook
From: tadeklodz@poczta.onet.pl
Date: Wed, 25 Dec 2013 12:41:05 -0800 (PST)
Zwracam się "po prośbie"
Córce padł notebook i potrzeba kupić drugi. Ten padnięty to był HP  chyba miał
z 5 lat. Zauważyłem że w HP psuły się zasilacze/ miała 2 i w każdym padł
zasilacz b. szybko/
Teraz chce kupić kolejny ale potrzebuję rady. Jakiś możliwie dobry / czytaj
bezawaryjny/ w rozsądnej cenie / bez szaleństwa/ Teraz informacje: nie będzie
służył do gier tylko internet ,skype , ew córka ogląda filmy ale ich nie z
ściąga na komputer. Ekran 15' Interesuje mnie sprzęt który w chwili zakupu nie
będzie "muzeum" ale też nie najnowsze fajerwerki. Proszę o ew podanie
konkretnych modeli. Będę wdzięczny za konsultacje i bardzo dziękuję