Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tusze zamienniki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tusze zamienniki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 23 Dec 2013 08:39:53 GMT
Witaj jerzu, 22 gru 2013 w news:tu4eb95gfu8ottrp206l4ura13afpthv0f@
4ax.com napisałeś/aś:

> A jakie to ma znaczenie? Przecież zdecydowana większość pochodzi z tej
> samej, chińskiej manufaktury.

Tak, zakładałem taką możliwość. Ale liczę, że firma która sprzedaje swoje
produkty w "poważnych" sklepach czy sieciach dba o jakość. Wiem, że
mógłbym kupić atrament w butli - tak naprawdę niewiadomego pochodzenia,
choć teoretycznie możliwe, że ten sam co w "firmowanych" zamiennikach -
jednak nie mam możliwości tego zweryfikować, a taka firma mam nadzieję
ma. Stąd moje pytanie na zasadzie - które firmy jednak mają "markę" albo
tylko udają że mają. Sugerowanie się ceną nie zawsze wystarczy.