Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tusze zamienniki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tusze zamienniki
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sat, 21 Dec 2013 20:30:00 +0100
W dniu 2013-12-21 17:23, Dawid pisze:
W dniu 2013-12-21 16:42, RadoslawF pisze:

Ci rozsądni jadą na laserowych.
Ci mniej rozsądni na plujkach i sprzęcie z promocji
od operatorów swojej komórki. Bo na starcie za darmo
lub prawie za darmo. :(

LOL
Rozsądni na kolorowych laserach, dobre, dobre.
Bogaci ci rozsądni.
Co do czarno białych to zgoda.

Zgoda, ale nie do końca.
Mam kolorowy laser, bo używam go raz na 3 miesiące może.
Zmuszony byłem wyrzucić drukarkę atramentową HP DeskJet 970c po tym jak oryginalne tusze HP kolorowe za ponad 300zł wyschły, bo sobie długo czekały na swoją kolej. A ich kolej naszła po tym jak zapakowałem nowiutki zestaw, podrukowałem kilka stron i nie używałem drukarki chyba z 5 miesięcy. No i nie udało się udrożnić dysz. Sumarycznie atrament kosztował mnie na samych tuszach grubo ponad 700zł podczas tylko dwukrotnej próby wydrukowania kilku kartek w kolorze. Jak było ich 10 to 70zł/stronę kiepskiej jakości bo z zaschniętymi połowicznie dyszami. No tani ten atrament jak diabli. Po utylizacji w pełni sprawnej drukarki bez tuszy, kupiłem sobie Xeroxa Phaser 6125N za 105 funtów. 3 lata już będzie jak go mam, miesiąc temu wymieniałem czarny toner startowy na nowy (znaczy się proszku za parę złoty dosypałem). Kolory jeszcze są.

Kumpel który miał "kombajn" HP drukował raz na miesiąc faktury. Co miesiąc było chuchanie, przecieranie i inne czary. Ponieważ ma gdzie postawić też kupił xeroxa chyba serii 6800 (takie wielkie bydle) polizingowego. Do tej pory nawet nie zapiskała o toner.

Aby mieć atrament trzeba chyba raz na tydzień jej użyć bo inaczej śmietnik z tego co widzę.

Nie interesuje mnie, i też nie mówimy teraz w tym przypadku, o kwestii jakości zdjęć, bo tu w sumie nie ma co gadać. Laser jest w tyle. Ale ja zdjęcia tylko w labie robię.

Pozdrawiam

--
Irokez