Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tusze zamienniki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tusze zamienniki
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 21 Dec 2013 17:34:06 +0100
Po głębokim namyśle RadoslawF napisał w sobota, 21 grudnia 2013 16:42:

> Ci rozsądni jadą na laserowych.

        Ja np. jadę na InkAdvantage. Przy cenie ok. 40 zł za kartridż
(w sklepie, bez szukania najniższej ceny) raz na kwartał mam małą
motywację do kupowania zamienników - które zresztą do tej drukarki
proponowano mi w dość porównywalnej cenie.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.