Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tego jeszcze nie grali - Czy komputer potrafi uszkodzić moni

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tego jeszcze nie grali - Czy komputer potrafi uszkodzić monitor ?
From: "Roman" <rsz4@SPAMgazeta.pl>
Date: Sat, 21 Dec 2013 08:37:43 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:y5of85vrkgn8$.j39n2ydn9p6o.dlg@40tude.net...
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą nadir naskrobał(a):

Aleś mu doradził. :(

Co masz na myśli? Rozwiń, podyskutujemy...
--
...::: WISKOLER :::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

Dałeś dobrą radę by zatrudnił wykfalwikowanego elektryka. Z tym mieszaniem zerowania i uziemnienia to lepiej niech się nie bawi amodzielnie, nie dawaj nikomu takich rad bo możesz komuś zrobić krzywdę nie tylko materialną. Miałem podobny problem z kablówką z UPC, monitor zaczynał migotać, przyczyną była antena UPC podłączona do karty TV. Miałem kartę graficzną zintegrowaną z płyta główna i płta główna do wymiany. Jak zaczeło migotać przy nowej płycie, to wytypowałem że przyczyną jest antena, po jej odłączeniu wszystko zaczeło działać. Jest to skutkiem dzikiego grzebania w skrzykach UPC i podłańczania się na lewo.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.