Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne zachowanie notebooka / pamieci :-o

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne zachowanie notebooka / pamieci :-o
From: Damian Skrycki <skrycki@gazeta.pl>
Date: Tue, 17 Dec 2013 01:09:10 +0100
W dniu 2013-12-15 11:58,  666 pisze:
Mam Panasonica Toughbook model sprzed kilku lat z dwoma gniazdami DIMM
(DDR1).
Bez zarzutu pracował przy pamięciach 2x 512 MB.
Bez zarzutu pracuje, gdy w jedno gniazdo albo w drugie gniazdo włożona
jest pojedyncza pamięć 1x 1 GB.
Gdy w obydwa gniazda włożę po 1 GB osiagając 2x 1 GB (na czym mi
oczywiście zależy), to:

a) w win xp pojawiają się od czasu do czasu bluescreeny;

   w związku z czym dokładnie sprawdziłem, że:

b) nie przechodzi rozszerzonego MemTestu (przechodzi standardowy
MemTest, nie przechodzi jednego z serii 11 testów rozszerzonych).

Mam już chyba z czwarty komplet pamięci 2x 1 GB (poprzednie kolejno
zwracałem sprzedawcom myśląc, że pamięci są uszkodzone).
Zamiana pamięci miejscami w gniazdach niczego nie zmienia.

Spotkaliście się z takim zjawiskiem?
Witam

Spróbuj 1 GB i 512 MB razem.
Miałem kiedyś styczność z kilkoma Fujitsu-Simensami i mimo iż w instrukcji było napisane że max to 2 GB, to nie dało się włożyć więcej jak 1,5 GB.

damian