Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne zachowanie notebooka / pamieci :-o

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne zachowanie notebooka / pamieci :-o
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Sun, 15 Dec 2013 22:48:09 +0100
Pamięci Samsung KR PC2700S-25331-Z 1GB DDR PC2700  CL2.5 sparowane moduły (dwa
kolejne numery seryjne).
Płyta jak płyta, notebook na Pentium M 1700MHz, producent podawał możliwość
rozbudowy do 2 GB PC2700 DDR.

Chodziła mi na tej płycie pamięć 512 MB Transcend nawet PC3200 DDR (nie mówimy
o DDR2).
A Transcend 1x 1GB już nie idzie :-o

W przypadku tych modułów Samsung ciekawi mnie, że każdy z osobna 1x 1GB działa bez zarzutu, a dwa na raz 2x 1GB co jakiś czas sie wykładają (w win bluescreen).
Zapusciłem ponownie MemTesta i zapiszę, na którym teście się zestaw 2x 1GB
wykłada.

-----
Podasz model płyty i pamięci?