Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] druk/ksero/skaner z podajnikiem ADF

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] druk/ksero/skaner z podajnikiem ADF
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Fri, 13 Dec 2013 23:50:00 +0100
Dopiero co miałem podobny problem z Lexmarkiem, nawalał zasilacz.
Sprawdziłem, jaki to konkretnie model zasilacza (prod. OEM Delta) i kupiłem używaną (a można i nową - najprostszy model drukarki i tak tańszy od zasilacza w serwisie, nie pytaj, ile kosztuje) najprostszą drukarkę z tym modelem zasilacza.
Przełożyłem zasilacz i śmignął jak ta lala :-)
Można zresztą było wymieniać same kondensatory, gdybym nie trafił na taki
zasilacz.
Czyli możesz poszukać najtańszej drukarki z zasilaczem od SCF-4623FN (poszukaj
też w Xeroksach, bo Samsung dla nich robi sprzęt).

Co do podajnika z duplekserem:
Najbardziej sobie cenię podajniki RADF czy DADF, czyli skanujące automatycznie
obydwie strony zadrukowanej kartki, bardzo wygodne.
Przykładowe modele to SCF-4833FR czy SCF-5637FR, dużo modeli Lexmarka i inne.
Jeszcze wyższa półka to podajnik dwustronny jednoprzebiegowy (skanuje
jednocześnie obie strony jednej kartki)

Wiele informacji zdobędziesz na forum elektroda.pl

-----
Objaw jest taki, jakby padł zasilacz, i ma zbyt małą wydajność.