Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brother - kompromis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brother - kompromis
From: "Waldek" <jakis@tam.mam>
Date: Fri, 6 Dec 2013 08:29:35 +0100

Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52a0f429$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...
Quoted:
Poldek (noczelny@gazeta.pl) in news:l7pn9c$4fv$1@node1.news.atman.pl

Jestem prawie pewien, że można ustawić na większą intensywność -> większe zużycie tonera, być może także ciut wolniejszy druk.

Popatrz na ustawienia oprogramowaniu drukarki, czy nie jest
przypadkiem  domyślnie włączone coś w rodzaju druku "Econo".

W przypadku J315W dostępne opcje wiele nie dają. Muszę przetestować przyciemnienie grafiki w programie graficznym przed wydrukiem. :)

Rewizja poglądu .... ;)

Uzyłem papieru foto który był w zestawie oraz trybu foto
i przyznam ze jakość wydruku jak i nasycenie barwy jest całkiem OK
/no nie wiem czy z Labu dostałbym lepsza odbitke /

Fotka nie odbiega specjalnie kolorystyką (na oko) od tego co wyswietla matryca IPS Della
z czego wysnuwam wniosek że mam raczej marnej jakosci papier podstawowy
co objawia sie wspomnianą "bladością" drukowanych testowo zdjęć

Pozdrawiam