Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brother - kompromis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brother - kompromis
From: Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
Date: Thu, 05 Dec 2013 12:14:18 +0100

na oryginalnych tuszach Brothera wychodza imo mniej nasycone (bardziej
blade) od tych na tuszach HP
"bladość" widac też na kopiach ksero w stosunku do oryginalu i tu
zaczynalem sie zastanawiac
czy powodem nie jest domyslnie mniejsze porcjowanie tuszu ze wzgledu na
dupleks
zaimplementowany w tym modelu - co mogloby powodować "przebijanie" na
druga strone

Ja mam model bez duplexu i też miałem wcześniej HP. Kolory Brother są po prostu słabsze. Duliny od Adko z allegro są sprawdzone (nie zapchają głowicy) i wielokrotnie tańsze od oryginałów. Jeśli drukujesz mało też polecam oryginały, ale jeśli więcej zdecydowanie zamienniki. Co do uszkodzenia głowicy - trzeba pamiętać, że drukarka musi być stale włączona do sieci, aby mogła sama czyścić głowicę, gdy nie jest dłużej używana. Powinna mieć też poprawnie ustawiony zegar, aby czyszczenie nie włączało się w nocy :-). Nie można jej podłączać do listwy, która jest wyłączana, albo wyjmować kabla z gniazdka.
W HP tego problemu nie było, dlatego o tym piszę.
S.