Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] sektory 4k a sklonowane partycje z 512

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] sektory 4k a sklonowane partycje z 512
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Mon, 02 Dec 2013 17:27:58 +0100
Po głębokim namyśle yerine.ictimai@gmail.com napisał w poniedziałek, 2
grudnia 2013 13:48:

> Jakoś EASEUS Partition Master w ogóle "nie widzi" problemu,

        To, że się _DA_, nie znaczy, że jest _ŁATWO_, a tym bardziej,
że _AUTOMATYCZNIE_. ;)

        Jeżeli program pokazuje początek partycji z dokładnością do
sektora, można łatwo sprawdzić (choćby przy pomocy kalkulatora), czy
partycja zaczyna się w odpowiednim miejscu i w razie potrzeby ją
odpowiednio przesunąć.

> Jednak JAK skoro akurat tak "dziwnie" się składa, że te wyrównane to
> linuksowe a te nie NIEwyrównane to Łindołsowe?

        Widać nadinterpretowałem Twoje twierdzenie, że "większość z
tychże partycji ma system plików NTFS" i założyłem, że istnieją także
wyrównane partycje NTFS. A zresztą - nawet jeżeli nie istnieją, to
chyba możesz założyć wyrównaną partycję NTFS do celów testowch?
Najlepiej po sąsiedzku z niewyrównaną, żeby ograniczyć wpływ
zależności szybkości odczytu od ścieżki.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.