To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? |
From: | Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> |
Date: | Sat, 30 Nov 2013 19:29:27 +0100 |
W dniu 2013-11-30 16:07, Ghost pisze: Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych. Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni? Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą te algorytmy.No ale jaki konkretnie masz problem? W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na watki jest naturalny. Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne rdzenia. Mów dalej. Jakie wątki? Gdzie te równolegle dziejące się rzeczy na przykład w FPS'ie? -- MN |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Ghost |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, qwerty |
Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Ghost |
Następny w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, qwerty |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |