Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
From: "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
Date: Sat, 30 Nov 2013 16:07:45 +0100

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...
Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych.

Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą te algorytmy.

No ale jaki konkretnie masz problem?

W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na watki jest naturalny. Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne rdzenia.


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>