To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? |
From: | "Ghost" <ghost@everywhere.pl> |
Date: | Sat, 30 Nov 2013 16:07:45 +0100 |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl... Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych. Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą te algorytmy. No ale jaki konkretnie masz problem?W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na watki jest naturalny. Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne rdzenia. |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] Hybryda SSD+HDD od WD, qwerty |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Marcin N |
Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, qwerty |
Następny w Wątku: | Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?, Marcin N |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |