Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sun, 24 Nov 2013 10:24:33 +0100
Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...
Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?

Tworzy się wiele wątków

Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą te algorytmy.

Ale za grafikę odpowiedzialne są karty graficzne. Coraz częściej i fizyką.

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>