Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sat, 23 Nov 2013 01:02:45 +0100
W dniu 2013-11-23 00:11, animka pisze:
W dniu 2013-11-20 22:56, BQB pisze:
W dniu 2013-11-20 22:33, jakson pisze:
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Mam Brother-a DCP-J140W (chyba ma te same tusze?).

4. Przydalby sie wylacznik sieciowy - mimo, ze uzywam drukarki
    2-3 razy w tygodniu (po 4-8 stron, czarny+kolor),
    to potrafila wlaczyc w srodku nocy czyszczenie glowic czy cos w ten
desen.
    Od tej pory po kazdym wydruku wylaczam ja na listwie.

A za pół roku do roku płacz, że głowica zapchana.

Moja drukarka sama się włącza w razie potrzeby i sama wyłącza
(ustawiłam-po 15 minutach). To nie jakiś głupi drogi, oszukańczy grzmot
Brother.

A Brothera odłączyłaś listwą (tą co prąd wolno płynie) i głowice się zapchały. Widzę, że w nowej drukarce już na stałe jest zasilanie. Animko, brother również sam się włącza, poczyści głowice i wyłącza.