Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Mon, 25 Nov 2013 20:37:56 +0100
CCD ma większą głębię ostrości.
Różnicę widać przykładowo przy skanowaniu dokumentów, które kiedyś były złożone (np. złożone ciasno do koperty, wysłane i wyjęte do skanowania).
Na skanerze CIS widać miejsca złożenia.
Nie każdy zwróci uwagę.
Jakbym miał wybór to brałbym CCD, ale to jest właściwie ostatni parametr, jaki bierzemy pod uwagę szukając urządzenia wielofunkcyjnego. Przykładowo dziś brałbym skaner dwustronny (dupleks) jednoprzebiegowy (w praktyce jakby dwa skanery w jednym, dwie listwy skanujące), po co oryginały mają chodzić w podajniku dokumentów skanera w tę i we w tę i jeszcze ryzykowac zacięciem.
Ale to w warunkach biurowych, nie domowych.

-----
Może się nie znam, ale naprawdę nie widzę różnicy
Skanowałem też na CCD, na moje oko to samo.