Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Wed, 20 Nov 2013 22:33:58 +0100
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Mam Brother-a DCP-J140W (chyba ma te same tusze?).

Po wydrukowaniu 400 stron (tusze startowe)
pojawil sie komunikat, ze brakuje czarnego i czerwonego
i dupa - nie chcial drukowac, nawet tylko niebieskim.

Zamowilem 10 tuszy za 20-25zl (lacznie z przesylka).
Czekajac na tusze musialem drukowac dalej,
wiec zakleilem tusze czarna tasma w miejscu
gdzie "wchodzi" czujnik poziomu tuszu.
Od tej pory caly czas pokazuje 100% :) -
- moze z czasem zejdzie - nie wiem.

Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
- wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

Zrobisz na niej wydruk sieciowy (ma WiFi) - z Windowsa, Androida i innych.
Skaner rowniez dziala sieciowo.

Wady:
1. Koszmarna jakosc wydruku na ustawieniach "normalny" -
  - od razu ustaw (domyslnie) na "wysoki".
  Moze to wina papieru (tani) - nie wiem.
2. W sterownikach nie ma opcji "uzywaj tylko kolorowych tuszy"
  (moj stary Lexmark mial to) - moze sie przydac jak skonczy sie czarny.
3. Raz przestal widziec zolty tusz - wyswietlal info,
  ze nie ma wlozonego zoltego tuszu (mimo, ze caly czas byl).
  Chyba za trzecim razem (wyjmij + wloz) zaczal widziec go ponownie.
4. Przydalby sie wylacznik sieciowy - mimo, ze uzywam drukarki
  2-3 razy w tygodniu (po 4-8 stron, czarny+kolor),
to potrafila wlaczyc w srodku nocy czyszczenie glowic czy cos w ten desen.
  Od tej pory po kazdym wydruku wylaczam ja na listwie.